DETAILS

alla bilder från H&M home


 det är detaljerna som gört♡

Jo så är det, anser jag iaf.. Så himla fina bilder och massa godbitar.. Älskar de små glasflaskorna, och burkarna och det ser så mysigt och genuint ut.. Sedan jag började jobba med styling så ser jag allt med lite andra ögon, så himla kul.

Idag fick jag ett samtal om en 200 kvm altan med strandtomt, som skall inredas med utekök och allt som hör till. Vilket härligt uppdrag, det kliar i fingrarna, möte efter påsk. Tänkte att ni kanske kan få vara med och kika, om ni vill...

Men just nu har jag två inredningsuppdrag som skall vara klart till påsk så full fart med det. Vilken grådaskig dag, och snöar gör det.. galet. Men min käre pappa fyller 65, varmaste grattis. Och tänk, för 5 år sedan dog även min älskade älskade farmor.. tänk att hon dog på sin sons 60 års dag.. Som jag saknar henne, så himla galet mycket....

Önskar en fin skön helg!
kram camxx




Kommentarer

Populära inlägg